Vítajte na helpdesku
S cieľom zjednodušiť požiadavky na podporu a lepšie Vám poskytnúť služby podpory, využívame tento ticketovací systém. Každej žiadosti o podporu je priradené jedinečné číslo ticketu, ktoré môžete použiť na sledovanie Vašej požiadavky a odpovedí online. Pre Vaše požiadavky poskytujeme kompletné archívy a históriu všetkých Vašich žiadostí o podporu. Na vytvorenie ticketu je potrebná platná e-mailová adresa.
Vytvoriť požiadavku na podporu môžete zaslaním mailu na helpdesk@net-trade.sk, alebo cez webový formulár a vytvorením ticketu klikom na tlačítko Vytvoriť nový ticket. Rovnako cez Kontrola stavu ticketu môžete sledovať stav Vašej objednávky.
Prosíme Vás ak ste zadávali požiadavku mailom, alebo cez web formulár a následne chcete overiť stav tejto požiadavky telefonicky, pred spojením s operátorom si pripravte číslo ticketu danej požiadavky. Ďakujeme.
Vytvoriť požiadavku na podporu môžete zaslaním mailu na helpdesk@net-trade.sk, alebo cez webový formulár a vytvorením ticketu klikom na tlačítko Vytvoriť nový ticket. Rovnako cez Kontrola stavu ticketu môžete sledovať stav Vašej objednávky.
Prosíme Vás ak ste zadávali požiadavku mailom, alebo cez web formulár a následne chcete overiť stav tejto požiadavky telefonicky, pred spojením s operátorom si pripravte číslo ticketu danej požiadavky. Ďakujeme.
NET TRADE SERVICES, s.r.o.
BC Office point - Južná trieda 8
040 01 Košice
e-mail: helpdesk@net-trade.sk
tel: +421 55 2901 700