Vítajte na helpdesku

S cieľom zjednodušiť požiadavky na podporu a lepšie Vám poskytnúť služby podpory, využívame tento ticketovací systém. Každej žiadosti o podporu je priradené jedinečné číslo ticketu, ktoré môžete použiť na sledovanie Vašej požiadavky a odpovedí online. Pre Vaše požiadavky poskytujeme kompletné archívy a históriu všetkých Vašich žiadostí o podporu. Na vytvorenie ticketu je potrebná platná e-mailová adresa.

Vytvoriť požiadavku na podporu môžete aj zaslaním mailu na adresu helpdesk@net-trade.sk , alebo cez webový formulár a vytvorením ticketu klikom na tlačítko Vytvoriť nový ticket. Rovnako cez Kontrola stavu ticketu môžete sledovať stav Vašej objednávky. Samozrejme stále je možné zadať požiadavku telefonicky, čísla sú uvedené nižšie.

Prosíme Vás ak ste zadávali požiadavku mailom, alebo cez web formulár a následne chcete overiť stav tejto požiadavky telefonicky, pred spojením s operátorom si pripravte číslo ticketu danej požiadavky. Ďakujeme.




NET TRADE SERVICES, s.r.o.

BC Office point - Južná trieda 8
040 01 Košice
e-mail: helpdesk@net-trade.sk
tel: +421 55 2901 700